Data geni redan...

Vad man lär sig på en timme. Nu kan jag lägga in bilder också fast med lite hjälp i början förstås men sedan klarade jag det fort själv.
Jag lade in ett kort på mig som barn nu i början för jag har aldrig varit så jätte glad över att få vara med på bild får väl se om det kommer fram några bilder på mig sedan när jag har kommit in i bloggandet.
Kameran kommer väl ligga i väskan var man än går..
I och med att jag brinner för matlagning så ska jag lägga upp lite recept och sådant i denna blogg.
Alltid kul och få lite nya ideer från andra.


Vi har en tv i vår lägenhet och i den går det mest hockey. LITE trött på det nu, men nu ska jag ju börja blogga.
Missade mitt favvo program för att Hv -Färjstad sänds på tv idag.

Idag har vi varit och handlat lite till påsk för jag tyckte det va bättre att ha det avklarat innan stressen och utplockning i alla affärer.
Det fanns fortfarande massor av sorters sill att välja med och fullt i frysarna. Lite roligare och handla då och inte mils köer!

Detta var ju kul nähä ska kanske gå och kolla hur det står i hockeyn.. va visst förlängning och det kan ju vara spännande.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0