Film tajm!

Vilken slappar dag. skönt..
Gått en runda, fikat, och ätit en god kvällsmat.
Skorpan och jag va och hyrde film innan... En dansk thriller med Tuva Novothny!
Jag har blivit en filmoman.. Finns inte så mycket på tv på söndagar.. Van vetheren har jag redan sett.. men dem är bra
Imorn börjar träning igen.. Skönt.. klockan tio är jag på cyklen.
På eftermiddagen ska jag på ett möte.

Måste ju sy mina kappor också.. vill byta gardiner nu... Men kan inte sy själv.. behöver lite hjälp!


Nähä nu är filmen laddad...


Lite ögongodis också hihi.. han va ju inte ful!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

sv; Nej jag trivs inte så jättebra, men i dagens läge känns det ändå bra med ett fast jobb.

Vad ska du plugga förnågot?

Ja, jag bor inne i Ryd. Vart i skåne bor du? hus/lägenhet?

Ha det så bra. kramar

2009-04-19 @ 21:26:52
URL: http://pernylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0