Gina tricot..

ÄLSKAR den affären, men tyvärr har vi inte den i Kristianstad.
Men vi ska ju till malmö... kommer gå först till Gina tricot... Bra priser och mycket att välja mellan.. Tycker om precis allt dem har!
Är inne på deras hemsida nu.. Hittat saker som jag fastnat för redan...
Jag har mer och mer börjat tycka om klänningar och kjolar.. Har annars varit jeans tjej men på våren och sommarn går jag mest i kjol, tunikor och klänningar!
Åhhh vad fina klänningar dem har fått in.. 199 kronor styck.. Perfekt tycker jag!

Varit och tränat nu och ska snart sticka till åhus och sy och kanske äta glass... mmm ja det får det ju bli!
Det är såå fint väder ute..
Lägger upp lite bilder från dagen ikväll.


Seee ya later........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0