God morgon!!

Varit uppe sedan klockan 7.00 duschat och fixat och varit och handlat medan min familj låg och sov.. skorpan är väldigt morgontrött... Hon brydde sig inte när jag kom hem från affären heller.
Idag blir det promenad vid stranden och sedan lite fika vid hamnen.
Bjudna på grill till min syster... jag tycker att vi alltid är hos dem.
De bor så mysigt och man känner sig alltid välkommen.
Nu har vi ätit ägg och sill frukost och jag ska borsta gaddarna och ta mig in till stan och lämna filmer..
Ha en solig och härlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Rut

Hallå.



Vilka är Malin o Tony? är det några nyfunna vänner eller Eriks föredetta?



Kram Rut

2009-04-18 @ 10:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0