God morgon...

Sitter här med min gurksmörgås och the och är snart redo för att gå och träna.
Fick inte se mitt favvoprogram Desperate housewifes igår för att det var någon semifinal i fotboll som var såååå viktig.
Vill ha en tv till, men lite onödigt i en tvåa kan jag väl tycka.
La mig i alla fall och läste en ny bok som jag har lånat: Flickan i källaren heter den. Handlar om hon Natascha Campus.
Hon satt inlåst i 9 år, Jag grät igår när jag läste den, fast jag kan gråta till det mesta så var denna extrem. Men tänk på dem nio åren som man hade i skolan, komfirmation, student, alla vänner och sånt det gick hon misste om.
Usch ja kan man bli redig efter något sådant?? Det är en massa bilder på hene och han som kidnappade henne i boken. Man ser ju verkligen det framför sig. Ska fortsätta läsa lite på den idag men får väl göra det om jag inte ska iväg så det får väl bli när jag går och lägger mig för annars är jag nog svart i ansiktet efter all mascara.

Ikväll ska vi titta på en större lägenhet faktiskt, titta är ju alltid kul. Det skulle vara gammalt stuk, med kakelugnar och högt i tak och så. Vi har ju en tvåa nu men vill gärna ha en trea. Denna är på 87 kvadrat och den vi har nu är 64 så det är ju lite skillnad. Vi hade ju en toppen lägenhet i Ljungby, en trea med uteplats och tvättmaskin inne men vi kommer nog hitta något bra här också. Hus vill man ju ha men det kommer man få spara lite till och åka och titta runt lite. Vi va faktiskt och tittade på en bostadsrätt igår, vad bra att vi gjorde det. Vi var ju ganska intresserade men när vi kom in i huset så var det tvär nej både från mig och Erik. Så vi kommer fortsätta åka runt och titta så man vet vad man vill ha för något.

Nu ska jag ut med hunden och sedan sätta mig på cyklen och svettas!
Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0