Grillning..

Ja nu har man solat och se ut som en falukorv i ansiktet.. okej jag va röd innan efter allt kliandet men nu är det jämnare..
Va hos svärmor och sola och fick plättar med sylt. Det var trevligt satt ute och hade det så bra i det fina vädret.
Ikväll blir det grill.. en gammal vän till mig från buschen skrev idag att ni stadsbor inte grillar korv.. vill bara skriiva det att det gör vi visst det men ikväll ska vi inte göra det.. det blir file...
Va och lämnade en film och hittade 3 spännande filmer till.. hade pengar på bonuskortet så det blev 3 filmer!

Nu börjar grill kvällen... File , färdig pot gratäng och tzatziki och filmer.. kan det bli bättre?? och fyra påskägg hihi...





Kommer recension från mig till er om filmerna också.. så det blir något vettigt från min blogg någon gång.


tjing!


Kommentarer
Postat av: Rut

Hej



Va mysigt det låter som du beskriver om gårdagen! Saknar dig!



Kram Rut

2009-04-12 @ 10:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0