Härligt o vara hos mamma

Då var vi i Liatorp.. Det gick fort hihi.. för fort!!
Mellanlandning i älmult hos axel och elias och släppte av våran dog ochkramade om dem bägge och sedan körde vi till IKEA!
Det är rätt skönt att ta det en dag mitt i veckan då det inte är så mycket folk. Det är ju ändå påsklov här och var men det var lungt och skönt och gick snabbt vid kassorna.
Det blev romantisk lunch på ikea som bestod av köttbullar, potatis, gräddsås och lingon..
Vi hittade vad vi skulle ha.
Jag hittade ett underbart tyg som inte fanns på nätet. Det kommeri bilden nedan sedan. Sedan en vit jalussi som jag ska ha vid dörrn till uteplatsen. Mn wookpanna är väl använd så det blev en ny!
Badhandukar tycker det är fint med vita, det är bara byta ofta, det ska man ju göra med hygienen och det är härlig kvalite på det märket sanni också. Två fina glas vaser för 19 kronor styck.. Servetter och diskborstar.
Sedan köpte vi med oss varsin napoleonbakelse och fikade hos mamma.
Vi var även inne på second hand. jag är inte så mycket för det tyvärr men erik skulle kolla efter böcker. Men hittta man något som man verkligen vill ha och behöver så är det ju bra men skulle inte köpa kläder.. neee..
Erik och mamma sitter o tjata att  jag ska sluta skriva för nu ska vispela kort... men jagvinnner ju ändå..
snart kommer pappa hem och monika och björn kommer och äter lite senare..
Lägger upp kort på två snygggingar.. och på inköpet.
ses ikväll!!
Bra dator morsan har!









 

Kommentarer
Postat av: Rut

Hej i stugan!!!!



Vilka söta killar du har fotograferat, i vilken katalog finns de med i? Han med grön tröja måste ha en morfar som gillar grönt...obs: internt skämt!!!!!!



/Rut

2009-04-17 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0