Hemma..

efter en helt underbar helg.. Vi har haft det så bra Erik och jag.
Vi åkte tidigt igår morse och checkade in på vårt hotell tidigt och gick och åt lunch på gallerian.
Vi shoppade och gick och åt glass vid kanlalen och bara myste hela dagen.
Catrine och ola och flickorna träffade vi också och fikade med.
De är ju så goa flickorna, jag köpte varsin polkagris stång till dem och det tog inte lång stund förän de va uppätna.
Både  jag och Erik fyndade i affärer. Gud vad affärer det finns, kul hade velat gå in i alla men det hinner man ej på en dag.
Efter att vi gjort stan gick vi och vilade på hotellrummet och kollade på tv och öppnade en flaska champagne innan vi gick till jensen där vi hade bokat bord.
Det blev en irisch coffe och en öl på lilla torg innan vi gick till hotellet.

Sedan idag så avnjöt vi en väldigt god frukostbuffe. Ahh är fortfarande mätt.
De hade allt, sill, äggrör,bacon,korv, köttbullar, frukter, ostar och wienerbröd, bullar...
Vi gick en runda vid kungsparken och Erik visade vad han bodde när han spelade för malmö.
Malmö är en fin stad, skulle kunna tänka mig bo där faktiskt.
13:28 var det hemfärd. Erik och jag slarvade bort varandra på stationen.. hihi 15 minuter utan av att hitta varandra.
Erik i mest panik för han trodde jag va rädd för att vara själv i en stor stad .... ehh hade klarat mig bättre än han.
Men vi kom båda med på tåget.


 vaddå glupsk??

Tilde va sugen på glas




 Vera också!


  Alla tre. De är sååå goa

 Busungen Agnes


 Champagne på hotellet!


 Vid kanalen innan vi gick till kungsparken.

 Kungsparken.. så fint det är där.


 Våra vänner vid espresso house..

Kommentarer
Postat av: Rut

Hej!



Det ser så mysigt ut på bilderna och jag får en sån härlig känsla när jag läser din text. Vilka sötisar du har fotograferat!!!!!!! Saknar dock din sambo på bild :)



Ha det super duper bra!



Kramen från Rut

2009-04-27 @ 08:33:51
Postat av: emma

Till rut!

Han fastnar inte på bild!

ha en bra dag du med

kram emma

2009-04-27 @ 08:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0