Hemma...

Nu är vi hemma och ska ladda en film.. e proppmätt efter all mat överallt idag, går och små rapa hela tiden.
Fårullstofflorna ska på och vi ska bädda ner oss framför tv och titta på den andra filmen i skaran som jag hyrde igår.
Hann bara med en film igår eftersom jag var och besökte fabror doktorn för kliandet.
Vi tittade på en komedi och skulle skratta av oss lite sp det blev My best friends girl.
Jag tycker om Kate hudson som skådis.. hon gör bra filmer. Den får 4 solar av fem från mig. Det va lite emma humor.. hihi snuskhumor. och sånt kan vara kul ibland.
Men jag rekomenderar den.
Nu ska vi se Rachel getting married.
Waaauuuuuuurppp, Åhhh gud vad jag är mätt..
Tillräckligt mätt för godis??
njae.. lite på gränsen faktiskt.. men vi har ju så mycket som vi fått nu i påsk så det e synd om det inte äts upp tycker jag!

Ha en fortsatt trevlig kväll så!
sov sött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0