Jordgubbar och hockey..

                                  

Kunde inte motstå att köpa jordgubbar idag när jag var på torget. Sååå gott med lite glass till.
Vad dagarna går fort, tränade på förmiddagen och sen va jag på biblioteket och kopierade och hämtade en bok som jag lagt undan.
Blev husmanskost idag till middag. Efter all grill mat kan det va gott med kokt mat så jag gjore stuvad blomkål och mörötter och kokt kassler. Det gick hem faktiskt. Erik han äter det mesta.
I och med att jag går på rehabilitering nu och är sjukskriven för tillfället så är det roligare och laga mat hemma nu när jag inte gör det på jobbet.

Jag var ute och gick en lång runda med Tess ikväll och UTAN hund. Vad skönt det va och gå snabbt och inte stanna hela tiden på alla ställen där hanhundarna lagt sitt revir. Jag hade gått med henne en lång runda innan idag så hon fick stanna hemma hos husse.

Nu ska jag titta på tredje perioden i hockey. Kul och se att det är två  spelare som är ifrån ljungby som är med i TRE kronor.

Sov så gott allihopa och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0