Måndag kväll..

Så då har denna måndagen gått, det går fort och snart blir det fredag.
Erik har börjat med ute träning med laget idag, känns konstigt att han har varit hemma på kvällarna tills nu för jag är så van att han inte är hemma på kvällarna.
Tycker det är skönt att det är som vanligt igen! Inte för att jag inte tycker om att ha han hemma men.. Asch ni förstår vad jag menar!

Vad kallt det va ute när jag va ute och gick min runda nu ikväll med eriks lilla syster. Hade behövt både mössa och vantar. Är trött nu på kvällarna, har sådan överskottsenergi på morgonen och förmiddagen att jag knappt hinner öppna min bok(Emma Mias dotter)  innan jag somnar.
Jag tycker det är mycket i april månad att fixa och dona med. Många måsten som ska vara inlämnat.
Högskolan, komvux, och DEKLARERA. Jag deklarerade idag.

Nähä ska in i duschen nu och sen lägga mig ner och öppna boken och hoppas jag kan läsa några sidor åtminstonde.


Sov sötast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0