miljonär..

Tänk om... hade man varit lyckligare? ja eller njee.. jo klart att man hade det. eller?
Allt handlar om pengar.
Jag vill ha, vill ha... en massa saker just nu..
Men ska jag studera så kanske man ska spara lite och tänka på vart man lägger pengar på.
Jag gör ju en investering i mig själv av att plugga och få en bra utbildning, bara och vänta på om man kommer in också!
Jag vill vara färdigutbildad nu och ha hus och en bra inkomst och hänga ut tvätt i MIN trädgård!
Den tiden kommer.. det gör det.. För jag har mina mål och dem brukar jag följa väldigt bra.

Vid fyra tiden ska jag iväg och göra något kul, fick ett telefonsamtal igår om jag ville ställa upp på en grej som ikväll.
Vad det är får ni reda på ikväll kanske..

Känner mig inte så glad och positiv idag.. Va längesen jag hade en sådan här dag.. lite deppardag...
Inget kul alls..
Ska gå till biblioteket nu och lämna böcker och kopiera mitt betyg som jag skulle skicka också!
Gå inte att vara inne i lägenheten och deppa och tycka att allt e skit!

MÅ VÄL!


Kommentarer
Postat av: Rudolf

Upp med humöret nu, ni skall ju åka till världens bästa land till helgen. Där är alltid trevligt och skönt. Hälsa EP och Skorpan. Kram

2009-04-22 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0