NJUTER..

Av denna härliga värme. Vi har precis varit och gått vid tivoliparken och helge Å, många som låg och solade på sina filtar och hade med sig picknick korgar.
Vi köpte varsin glass och satt där och njöt. Efter att skorpan ätit upp sin så ville hon ha våra också såklart!
Morgonen började med träning och sedan en snabblunch: färdigköpta crepes med skinka och spenat. Jag kan faktiskt rekomendera dom, Helt okej och lätt att ta upp från frys och värma i ugn med lite riven ost över. Det är kungsörnen som gör dem och det finns med köttfärsfyllning också.. Ligger i 10-pack. Så nu vet ni det..

Erik ska iväg ikväll och ut och äta med några andra killar så jag och en kompis ska äta lite mat hemma hos mig och sedan ska vi till henne, hon sa något om efterätt och snacks hos henne.. hrmm jag som inte tycker om sånt hihi..
Jag tänkte jag skulle bjuda på grillade revben och potatis sallad och.. pain riche (stavas det så?)

Ska packa lite nu till imorn.. ska inte ha så jätte mycket med mig.. dem har ju faktiskt affärer i malmö också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0