Småland....

Idag beger vi oss till småland och ska sova där i natt..Jag har ett ärende i småland imorgon och det är lite därför som jag åker dit i veckan.
Erik e ledig o ska följa med så vi tänkte ta en tur förbi ikea..
Jag ar hittat ett tyg jag vill ha vardagsrummet.. vilket tycker ni?




eller

 

Dem har ju säkert mer att välja mellan... Men svart kan jag ju ha i höst.. jag hart mariemeko de små blommorna i svart nu och vill ändra till något gladar.. sommrigt!
Min kära mamma har data och internet... så det blir visning vad jag har köpt ikväll!
Får lämna erik på bollhavet och sedan bjuda på köttbullar så kommer han gå igenom detta rätt smärtfritt han också!
ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0