Sol och bad..

Nu har vi varit i åhus och sytt gardiner, badat och solat.. njae jag har solat och skorpan har badat.
Så härligt det är där och tack snälla svärmor för hjälpen med gardinerna.
Blev så bra.. ska snart stryka dem.. får se om dem kommer upp ikväll med det tror jag nog.
Hon lägger upp gardinerna och nålar och så och jag bara gasar.
Lite pinsamt var det när nålen i symaskinen gick mitt itu!.. det ska bara jag till det.
Men det löste sig och hon ordnade till det med.
Anders grillade medans vi höll på och sy.
Vi åt karre, sallad och potatissallad.. mums..



 behöver bli brun ser jag nu.. får pressa i helgen.


 TOKIG! ligger i vattnet.

 Kul.. sandig hund.. alltid lika kul varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0