Sömnbroblem!

Blev ju bättre med kliandet igår efter allergitabletter och aloe vera gel!
Men sedan skulle man bädda ner sig i sängen och sova gott... TRODDE JAG!
Blev ju inte riktigt så... vaknade att jag kliade nästan sönder mig.. Efter 1½ timme kunde jag sova igen, fast vaknade en gång till och somnade efter ½ timme.
Men denna natten var ju bättre än förra, Det blir väl bättre för varje natt som går antar jag.

Min älskade sambo är och jobba, han är duktig han. Gick klockan åtta imorse.
Jag har lagt upp mat till skorpan men det duger inte för att Eriks pappa hade med sig påskägg till henne också igår med grisöron. Just nu ligger hon och vakta skåpet där det ligger.
Vi försöker inte ge henne så mycket av vår mat eller grisöron annars för då äter hon inte sin egen mat men på påsken och så blir det lite annorlunda och särskillt när hon har varit hos mina föräldrar.
Då ska det vara leverpastejsmörgås i små bitar i kulorna.. hmm det är en hund och ingen baby... men ibland kan man undra.. hihi


Nu ska jag ta mig en tallrik fil och musli och sedan ut med doggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0