Stugan

Nu har vi kommit till eriks mammas stuga och vi ska stanna där och grilla ikväll.
Erik och jag har gjort färsbiffar.
Vi är ett bra team han och jag...







Vilken härlig dag det har varit idag.
Ni kommer ihåg det jag berättade om klådan va?? va hos läkaren igår.. vet ni???? överallergisk reaktion. NÄSSELUTSLAG av den där medicinen. Men fick spruta så nu mår jag bättre. Men nu förstår jag alla dem som är allergiska mot gräs, damm och allt möjligt. Jag blev ju helt galen av allt kliande och kittlande i halsen.
Men nu kära vänner så är emma nästan kli fri! men bara nästa.. jag vill att det ska gå bort NU!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Rut

Hallå



Vad mysigt med grillade biffar efter ett besök på Österlen. Där är fint att bo, har själv bott där i fem år. Jag lärde mig efter ett tag att förstå vad de säger, de har ju härlig dialekt de som bor på Österlen.



Tvättade ni händerna innan ni plattade biffarna??? hehe ni är för goa! Vem var kocken i de blåa kockjeansen??



Ha en super duper bra dag!

Bamse kram fårn Rut

2009-04-13 @ 08:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0