Tack syster..

För en underbar kväll, det va verkligen jätte trevligt. God mat och bra sällskap.
Vi fick varsitt påskägg till... ännu mera godis... mumsigt...De är så snälla..
Det va bara två av mina tre systra där idag.
Två pojkar saknade jag också...


 Vi fick lax, makrill, ål och romsås, potartis och en massa annat gott.. mycket gott!!

 Härliga hundar som va lite leksugna!

 Nero ville inte att vi skulle spela kubb utan leka med honom... sötis!

Killarna mot tjejerna.. som alltid

Till sist wiie... bowling.. det är kul.. Jag klarar ej av riktig bowling p ga min arm så detta går super.. Jag vann faktiskt 2 ggr! eller va det 3??

Emma in action

Kommentarer
Postat av: Rut

Hej min goá syster!

Tack! för de fina orden och de fina bilderna som du har lagt upp. Det var jätte trevligt igår, vi har ju så skoj när vi träffas. Vi är ett härligt gäng!!

Det var kul att se mamma och pappa spela kubb igår, de är ju så duktiga. Vår stora syster är ju super duper med sina kommentarer!....

Hälsa och ha det bra!

Kram "Rut"



2009-04-11 @ 08:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0