Trevlig kväll..

Precis kommit hem från ida nu, Vilken fin lägenhet dem har skaffat, stor och öppen. Vill ha, vill ha en större lägenhet NUUU!
Nee nu ska jag sluta gnälla...
Vi började hos mig och åt lite gott och drack röd vin.. ÅHH sååå gott det va. Som vanligt blir jag som stelopererad i ansiktet efter 2 glas. Men det blev bara 2 glas.. annars hade jag inte kunnat le ikväll hhihi.. Det är precis lagom för mig två glas faktiskt!
Efter att vi ätit här hemma så gick vi hem till henne och åt glass och godis och drack kaffe.
Tittade på talang, hihi vilka knasisar det finns.. Men kul att man bjuder på sig själv.. Borde dem flesta göra.
Jag va med på en talang i Liatorp en gång som cher! haha... Rosa klänning hade jag med svarta hjärtan och illrosa naglar och svart pluffsig peruk! Åhh herregud..

Nu så har jag packat min väska och skorpans väska. Skorpan ska vara hos sin farfar.
Lite svårt att packa ner hennes grejer för hon vill gärna äta och leka med det just nu!
Det va inte menat och få med henne på kortet här nedan..

Nu ska jag borsta gaddarna och sova..
Hoppas min käre sambo kommer hem i vettig tid för vi ska upp tidigt imorn..


 Hon hade allt sånt som jag tycker om!! =)


  Skorpan sur, för hon vill ha kexen redan ikväll! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0