Valborg.

                

Nu har vi ätit en god lunch: Pasta med skink och ädelostsås. Mmmm... Är dö hungrig när jag  har tränat.
Känner verkligen av tränningen efter 3 dagars HÅRD träning.

Igår var vi ju och tittade på en trerumslägenhet istan. Men vi har sagt nej till den, inte för att den inte var fin för det var den.
Det va högt i tak, vita väggar, balkong och badkar men den ligger på 3:e våningen och vi skulle får betala rätt mycket  mer i hyra. Vi vill ju äga något eget, Den summan skulle vi kunna lägga på något eget och veta att vi får tillbaka pengar.
När det gäller hyreslägenhet så kastar man faktiskt bort sina pengar. Det är bara att kolla vidare men som det känns nu så trivs jag verkligen inte där vi bor nu.

Nu ska jag packa och vi ska fira valborg i Åhus, ska lägga mig och sola när jag kommer fram, känner mig lite vit faktiskt.
Ska gå ner till havet så min lilla skorpan får bada. Hon älskar det!


 Ska mysa ikväll med min lilla familj!



Ha en trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0