Vilken knall..

Vaknade klockan sex imorse av en jätte smäll och jag hoppade till och sa till erik att usch nu är det big bang.
Men det va ju åska..
I APRIL men det betyder väl lite att det kommer jätte mycke värme till påsk helgen!
Både erik och jag vaknade men inte skorpan hon sov som en stock och morrade till lite för att jag skrek till.


Nu har jag varit och tränat upp min arm och nacke som jag gör tre ggr i veckan.
Skönt..
Inget kul väder här i skåne, det regnar mmen hoppas det blir bättre i eftermiddag.
Planterade ju blommor igår här ute och dem lär jag inte behöva vattna på ett tag för så mycke regn som det kom imorse.

Nu ska jag in i duschen

tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0