vilken underbar...

Morgon!
jag har sovit hela natten.. yuippppie..
Somnade till wanted också... erik tycker nog inte om att titta på film med mig!
Nu har jag två filmer som jag måste se.. Men han tyckte wanted va bra också.. Men mest för att han tycker angelina jolie är snygg tror jag..
Idag blir det relativt lugnt... ska upp till sjukhuset snart och se hur det är med mina utslag!
Fint väder.. ska gå en runda med skorpan och äta glass.. ja så får det bli.
Lämnade in till högskolan igår... hihi... kommer inte berätta nu vad jag sökt vill se om  jag kommer in först... återkommer..
ses snart!

tjing

Kommentarer
Postat av: Pernilla

sv; Hej=) Roligt att du kikade in och tack! Det där med bloggdesign är inte alltid så lätt, men jag har gjort endel nu så man lär sig.

Annars är allt bara bra. Hur är det med dig då?

Kram Pernilla

2009-04-15 @ 17:53:45
URL: http://pernylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0