Weekend..

                                                                
                                                             

Vi har fått en weekend av mina underbara föräldrar till helgen.
Övernattning i malmö och åka över till köpenhamn och äta och ta en öl.
Shoppa i malmö på dan och sedan göra oss iordning och åka över till köpenhamn.
Ska bli så skönt. Vi har haft en jobbig tid nu och skönt att åka iväg och rå om varandra.
Ska se över min garderob lite, vårkläder behövs.. så kul med kläder på våren.
Tycker det såg tunt ut i garderoben. Nu när man fått en weekend kan man unna sig lite shopping... hihi älska shoppa.
Hoppas det blir fint väder bara.. men det kommer det säkert till att bli.

Nu har jag varit och tränat, det var skönt, vi avslutar med ackupunktur efter träning och det hjälper rätt bra på mig.
Har nålar i ansikte, axlar, ben..

Ha en solig och underbar dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0