Zzzzzz...

Söndag.. och en slappa dag!
Vi ligger i soffan och kolla repriser på sånna program som vi har missat i helgen.
Helgen har varit skön, va och grillade korv med vänner igår och skrattade och hade kul!
På kvällen va vi och grillade hos syrran också det mycket trevligt..
Rekomendation .. KÖP HP SÅS! Det innehåller daddlar till och med.. Om ni inte provat så köp hem två på en gång, Alltid bra och ha hemma hihi..

Jag tycker faktiskt lite synd om mig själv.. jag har ju allergi och läkare tror det kan vara nötter efter inväntan av svaren.
det finnd NÖTTER i allt gott! Allt chockladgott...
På allt står det innerhåller nötter... Varför klaga egentligen nu på robinsson så äter dem sådan ödla varan eller vad det heter..

Nu ska jag lägga mig under filten igen och fortsätta repristittandet!!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Rut

Hej!



Tack för en mysig helg. Det var kul att träffa er idag också. Puss på er!



Kram Rut

2009-04-19 @ 17:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0