Besök från älmhult!





Efter jag hade tränat i förmiddags så kom Syster från småland med sina 2 killar och min kära mamma och hälsade på.
Axel skulle köpa skor till sin konfirmations dag och shoppa lite.
Vi åt en god lunch ute på martini, som var mycket god och sedan fikade vi och hade en mysig dag.
Jag har en sån härlig familj som kommer och handla i kristianstad när dem lika väl kunde åka till Växjö!

Elias han älskar skorpan och tjatar om att han vill ha en sådan själv =)

Nu börjar desperate housewifes igen.
Hörs imorn!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Fia lilla

Hej! Tack för en härlig dag! Dagen o kvällen gick alldeles för fort. Kram från oss

2009-06-16 @ 22:48:57
Postat av: Emma

Du har världens goaste pojkar. Axel sa att han tyckte jag hade blivit liten! HAN ÄR LÄNGRE ÄN MIG!

2009-06-17 @ 07:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0