Fullproppad kyl och snart bostadslös?

Hihi.. vilken rubrik va??
Varit och besiktigat bilen och den gick igenom. WIEEEEEE..
Va något fel på lyset och sånt.
Erik sa att jag skulle ha kort kort och snoffsaa till mig men det behövdes inte när man har charmen ändå =)
Sedan va jag och storhandlade. Bor man ihop med en stor hockeyspelare så måste man ha mycket mat i kyl och frys.

Det har precis varit en och kollat på lägenheten.
Han verkade intresserad faktiskt.
Åhhh vi har ingen lägenhet ännu att flytta till.
Men det kommer..
Vi vet ju var vi vill bo och man ska inte ge sig.
Jag vägra sätta mig på något ställe bara för att vi ska.
Allt ordnar sig till det bästa.

Ha en bra dag.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0