GO SWEDEN...

Sport tokig som jag är så såg jag ju givetvis semifinalen med Robin Söderling och Fernando Gonsalez eller hur han nu stavar, skit samma för ROBIN VANN! WIIIIEEEE!!!
Spännande det va på slutet, jag trodde inte att han skulle vinna.
Ringde pappa och sa till han och kolla för det va så spännande men glömde säga vilken kanal det var på så han missade det.. opps.. Så är det när man har 7-800 kanaler medans jag har 12.
Hoppas att det går bra för Sverige imorgon också och att Zlatan även kan göra mål i Sverige tröjan, för han har bevisat att han kan göra mål genom att vinna pris i italy!
Vi ska se matchen hos syster yster för vi ska dit och kalasa imorn. Längesen som hela min familj var samlad men det kommer det bli imorn.
Vi skulle spela minigolf och jag kommer slå dem allihop!!

Ikväll blir det Fredagsmys.
Det är en måste för mig om man är hemma att äta gott!
Vi ska ha bakad potatis, räkröra, sallad och lövbiff.
Sedan blir det dill chips.
Vi ska nog ta en sväng med bilen ikväll när det blir mörkt och köra lungt förbi villakvarteer och marklägenheter hihi.
Vi måste ju hålla lite koll nu ju.

 
Den här tröjan ska jag ha med mig imorn.
Hur kan jag ha blivit så sport tokig??
Det är pappas fel tror jag =)
Han har fått mig intresserad fast inte av att sporta själv.
Tyckte synd om honom när han kollade på mig när jag skulle spela fotboll.
Jag var faktiskt värdelös, gick och kollade på himlen om det skulle bli åska och tänkte inte alls på att springa efter en boll.
Men jag är desto mer intresserad av att sitta och heja fram mitt lag istället.

Nähä hör hur två magar skriker inne i tv rummet.
Ha en trevlig helg!!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0