Härlig dag på stranden med skorpan!

Vi ändrade tvättitid och stack till hundbadet istället.
Hon så mysig och härlig min lilla hund.
Här kommer lite bilder från våran härliga dag.


 Har aldrig sett en hund som tycker om att bada så mycket som hon gör.

 Hihi... Njuter???

 Mor och dotterdag =)


 Tur att jag tog två badlakan med mig för han inte dra ut mitt svarta STORA badlakan förän madame la sig på det. Hon älskar att sola.

 Ville ha någon att leka med och tittade mycket på dem andra hundarna.

 ÄNTLIGEN fick hon leka.



Visst såg det ut som vi haft en härlig dag???
Det va faktiskt väldigt behagligt för att vara Åhus i vattnet. Jag badade fötterna väldigt länge.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ser härligt och mysigt ut:)

2009-06-01 @ 17:29:53
Postat av: Emma

Till Pernilla.

Hoppas du ser det här.

Varför kommer man inte in på din blogg?

2009-06-01 @ 18:52:17
Postat av: Pernilla

Slutat blogga (för ett tag) så jag har lösenord till bloggen.

Jag har lagt till dig på blogglovin, så jag läser din så ofta jag kan:)

2009-06-01 @ 19:22:52
Postat av: Emma

Jag som tyckte om att läsa din blogg.

Säg till när du börjar blogga igen.

Hoppas allt är bra med dig??

Några festivaler i sommar?

2009-06-01 @ 20:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0