Klarvaken..

Jag kan inte sova.. Visst är det jobbigt när man ändå vill lägga sig tidigt så man kan gå upp tidigt imorgon?
Ligger och tänker på den lägenheten vi ska titta på på måndag =)
Inte riktigt det område vi hade tänkt oss kanske men jag har hört att det är riktigt fina lägenheter.

Jag försökte kopiera planlösningen så ni kunde få ta del utav den ni också men det gick inte.. hrmm konstigt!
Men i alla fall så ska jag försöka förklara.
När man kommer in i hallen  så är det förråd till vänster, stort sovrum till höger.
Fortsätter man rakt fram så är det badrum till vänster och klädkammare till höger.
Sedan kök och vardagsrum öppenplanlösning och sedan ett rum till vid vardagsrummet.
Uteplats är det också är det på markplan! =)

Ska dit med svärfar på måndag och titta, Erik träna ju såklart! ahh men då får jag ju bestämma.
Är det diskmaskin där inne så ta vi den. hihi.
Vi är etta om vi vill ha den.
Säkert röda, gröna, blåa, och orangea tapeter där eller nåt!
Jag vill ha vitt överallt. Fondvägg och en massa färg på väggarna tycker jag ej om.
Bättre med vitt så kan man sätta lite färg på kuddar, tavlor, jalussier och dukar.

Min hund är jätte trött och älskar sin plats vid den sidan som jag ligger!



Näää nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0