MIDSSOMMARAFTON

Först vill jag börja med att tacka Simone och Johan (jag vet att dem är inne och läser) för en underbar kväll!
Man ser ju ut som en gymnastikboll när man varit hos dem.
Dem är en utav dem mest givmildaste personer som jag känner.

Jag beskriver vår kväll i bilder.
Publicera inte dessa bilder utan mitt tillstånd!! hihi


Leo hade skippat nappen och tagit till tummen. Han va så fin i fin skjorta ochbeiga fin byxor.. SÖTIS!



Efter champagne med doppade jordgubbar i chocklad, sill och potatis och snapsen så va det dags för lekar.
Hihi va kul. Först fick vi gå en liten tippsrunda och svara på frågor om oss tjejer och killarna. Sedan va det tävling och den som hade satt den som vann fick poäng! riktigt kul. 10 tävlingar va det tror jag!
Här ovan: va det vem som hade hålkänsla.
Skulle springa bort ochförsöka få ner en tampong i en vattenflaksa och få den och svullna och sedan dra flaskan till målet! Det gick sådär.


Sedan va det vi tjejer, vi skulle ha en ballong mellan benen och runda ett mål =) hihi



Förlåt killar men jag va tvungen att lägga upp dessa bilder =)
Dem skulle ta in så många marcschmallows som dem kunde i munnen och kunna säga GLAD MIDSOMMAR!
haha Erik kunde inte säga det och inte Johan heller. Daniel vann!


Dags för grill. mycket mat? jaaa massor och såå gott va det!


Min älskade hund!!


Jag ger lille Leo sin välling!


SImone känner mig allt för väl! Efter jordubbar och glass och grädde så spelade vi spel och åt snacks!


En viss kille ville leka på egen hand och göra den största sugröret istället för att spela prarmakarna med oss..
Inga namnklämda =)

Nästa sommar är det vi som har midssommar. hrmm hur ska vi kunna matcha det här??
Tack än en gång.

Idag ska vi fortsätta med vår tradition och träffa två av  mina systrar och respektive vid hamnen
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Fia lilla

Ser ut som att ni hade en helt underbar midsommar. Precis som vi... oj oj oj... va skoj vi hade hos vår syster. En riktig midsommar med allt vad det innebär. Kram från din äldsta syster

2009-06-21 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0