Mysig lördag..

Började morgonen med att jag va lite bakis faktiskt hihi.
Gick över rätt snabbt.
Mamma och pappa kom till oss och skulle äta lunch och träffa deras barnbarn Skorpan.
vi åkte först en sväng i lite affärer och vi va med dem på maxi =) Erik tvekade först men det gick bra.
Mamma och pappa kan gå där i flera timmar!
Sedan bjöd jag på en god lunch: örtrökt lax och gravad lax och nypotatis.

När vi kom hem efter trippen så kom inte skorpan till dörren, men det va inte så märkligt ändå för hon hade ätit upp våran chips på bordet så hon skämdes =)

Mamma skulle jobba ikväll så dem va inte här så länge.
Jag, Erik och skorpan åkte till Degeberga till forsakar.
Vad mysigt där va, tyvärr glömde jag kameran i bilen.
Skorpan hon badade i forsen, vill dit snart igen.
Vi stannade till vid vägen när vi körde dit för Skorpans kille Casper va ute och gick =)
Här kommer lite bilder från våran härliga Lördag!

 Smarrigt va?

Närbild!!

 Världens bästa föräldrar!

 Casper och Skorpan!

 Casper hoppade in i bilen till Skorpan och det va sådär populärt =) hihi men det gick.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Fia lilla

Nä men va är det som händer.... har Skorpan skaffat pojkvän?? Eller hur många har hon egentligen??!!?? Är hon go eller.



Kan skriva under på, att vi har VÄRLDENS BÄSTA föräldrar!!



Kram kram

2009-06-13 @ 18:40:12
Postat av: Lilla mamma

Tack för en undrbar dag o jättegod mat, ni är gulliga.

2009-06-13 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0