nähäpp

Blir ingen husvisning imorn, hinner nog ej hem till den tiden och Erik va ej intresserad.
Jag vill verkligen känna mig intresserad och kämpa, känns inte så för detta fast vi inte ha tittat på det.

Min bäste vän kanske kommer på fredag =) hoppas, hoppas.
Sen kommer två kill kompisar från ljungby nästa helg, dem ska campa och då har jag möjlighet att träffa dem och dricka lite öl med dem eller rose vin =)
Har sååå mycket att se fram emot nu.. såå kul!

Nu ska vi ut och gå, Skorpan sitter och vänta på mig vi dörren.



Ha en trevlig kväll önskar de två blondinerna med bruna ögon!! hihi

Kommentarer
Postat av: Tin

Vad söta ni är! Barnen längtar efter Skorpan. Vi vill gärna passa henne. Vad blir det för mat ikväll? Maten igår såg ju smaskig ut!

Kramiz

2009-06-09 @ 17:08:36
Postat av: Lilla mamma

vilken gullig bild på mor o dotter. Väldigt lika varandra! Ha det så trevligt i Malmö imorgon. Kram från mamma

2009-06-09 @ 17:19:39
Postat av: Emma

Vad stolt jag är att min mamma skriver här =), du har ju blivit ett proffs på datorer.



Till Tin: Ikväll blir det Eriks önske rätt: Dillstuvad potatis och isterband!



Kramar

2009-06-09 @ 17:34:30
Postat av: HP

Hej! hej! Villken fin reklam du har på sidan...

Var de grillade revbenen goda? hickory smak?

Mvh HP

2009-06-09 @ 20:14:40
Postat av: Emma

Till HP

Ja det va hickory smak. Godaste revbenen jag har ätit!!

Gott med HP SÅS TILL!

2009-06-09 @ 20:26:30
Postat av: Rut

Xyloproct....ändtarmsbesvär för blivande mammor...



Bra reklam!!!!



Kram Rut



2009-06-09 @ 20:37:30
Postat av: Emma

Till Rut jag vet inte hur man får bort det där.

Typiskt..

2009-06-09 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0