nu kom solen...

Kunde den inte ha kommit lite tidigare idag!!!!!

Nu har jag gjort stroganoff. Mmm sååå god den är men när jag tog kort på den så ser det ut som vad som hellst =)

 Men jag lovar!! Det är stroganoff! =)


Sitter och vänta in ett besked om vem som ska bli Troja-Ljungbys ordförande!
Jag har ju hejat på troja sedan jag va 9 år och kommer alltid göra och jag har varit en nyfiken liten ljungby bo och vill gärna veta vad som händer där.

Vill att sambo Erik kommer snart så vi kan hugga in på stroganoffen, den smakar inte som den ser ut, fråga hon på bilden för hon har hjälpt till att göra den.



Kommentarer
Postat av: lilla mamma

ååååååååååååå vad mormor längtar efter dig lilla Skorpan

2009-06-09 @ 19:12:57
Postat av: Emma

Hon saknar er också det gör vi alla i denna familen =)

2009-06-09 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0