Rutmage..

Neee inte ännu hihi..
Men har tränat mycket mage idag.
Min sjukgymnast kanske tyckte det behövdes?? hrmm...
Det är skönt att träna faktiskt, va bara jag och tränade så höjde volymen på stereon och körde på som in i bomben.
Träningsvärken kommer nog och hälsa på imorn.

Imorn ska jag till Malmö i ett itet ärende, ska åka tåg tidigt på morgonen.
Sedan ska jag möta upp min moster på Gustav och vi ska äta lunch ihop. Ska bli jätte kul och träffa henne.
Sen får jag bege mig snabbt hem ör jag ska på husvisning =)
Det är i det område som vi vill ha men vi får la se om det är nåt att hänga i julgranen. Det va lite att göra iordning.

Ser att det är många som är inne men inte har tid att skriva lite i kommentarsfältet.
Lite synd faktsikt att det är så många nyfikna men inte kan skriva en hälsning eller nåt!
Ja ja gör som ni vill men tycker ni är lite fega faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0