Skräck och grill kväll!

Härlig söndag, idag har varit en härlig dag. Jag är inte alls besviken eller ledsen att Söderling förlorade idag utan tyckte att Federe va värd att vinna. Det va en bragd av söderling att komma till final och han har mycket mer att ge

Vi var och kramade om eriks syskon barn och va med dem innan dem åker till Värmland. Vilka härliga ungar!!!
Sen har vi hyrt tre filmer, ska ta en skräck ikväll. Hyr alltid skräck och sen vägrar jag titta på dem hihi.
Man har ju bara ätit hela helgen, alltså jag klagade innan av att jag var för smal och att alla sa åhh vad du är smal Emma äter du ingenting?.
Jag kunde äta hur mycket som hellst utan av att gå upp i vikt.
Jag kan ju säga så mycket som så att det kan jag inte göra längre.
Det är ju jätte bra att man har tagit på sig några kilon till men nu ska jag stanna där.
Men jag mår väl och är lycklig och det är ju bra det.

Nu ska vi äta grillat =) hihi
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0