Storhandling.











Det här är mitt helg godis =) Jag sa till pappa att han får gärna komma hit när mamma jobbar i helgen och nu har jag köpt mycket godis för att min pappa är den största gotte grisen som finns =) jag kommer på andra plats hihi


Min lilla Skorpan är så förväntansfull när jag har varit och handlat. Hon hittar det också rätt fort, jag försöker att lägga det högt upp. En gång glömde jag att köpa något till henne, va tvungen att lägga en tomat eller nåt hon fick ta hihi.
Men idag fick hon små tuggpinnar.

Jag tycker verkligen synd om studenterna idag, regnet bara öser ner.
Mötte några innan med paraplyer som va på väg till sin champagnefrukost. Det ska ju vara strålande sol när det är en utav dem lyckligaste dagarna i sitt liv.

Ikväll ska vi ha mys fredag, Erik ville bjuda mig på mat, antingen går vi ut och äter eller beställer hem.
Vi har bokat bastun i vårt hus idag så vi ska basta ikväll och sen blir det en film med brad pitt och godis =)

Ha en trvlig kväll och helg

Kommentarer
Postat av: Lilla mamma

Jag tycker det verkar som Skorpan också är en gottegris.kram lilla mamma.

2009-06-12 @ 12:44:41
Postat av: Emma

Hon är en stor gottegris. sakner er puss

2009-06-12 @ 12:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0