Ulltofflor och broccoligratäng..

Nu har jag tänt ljus i hela lägenheten och satt in en broccoli och morotsgratäng i ugnen.
Väntar på att min lille goding ska komma hem efter en hård dag och värma mig för jag fryyyyser jätte mycket.
Fått ta fram mina ulltofflor från garderoben.

 Trodde man ju inte i måndags när det var så varmt att jag skulle behöva ta fram mina ulltofflor igen i veckan. Vilken skiftning av vädret det är men jag kan tycka det är mysigt att blanda veckan med bikini, ulltofflor och massor med värmeljus och krypa ner och mysa med sin käresta =)

 Min mamma gör den bästa morotsstuvning men jag är näst bäst. Erik han vill ju ha broccoli i också så det fick bli det med. Gör en god stuvning med riktigt smör och morotsvatten lite i stuvningen precis som mamma Lisbeth gör det men den blir inte lika god ändå. Jag la på lit rioven mozzarella ost också.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Tin

Den gratängen såg god ut, men räcker den? Ska ni ha något till? Ses på lördag, det ska bli så roligt.

Kramiz till dig!

2009-06-04 @ 22:33:29
Postat av: Emma

Till Tin

Hihi.. Ja den räckte så det blev matalådor också.

Vi hade kokt kassler till. Erik måste ha kött till =)

Det blev mycket smarrigt.

Längta tills på Lördag jag osså.

2009-06-04 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0