Vera 5 år

Idag har vi firat Vera hos min ena syster och haft en underbar dag.
Blivit´minigolf där jag kom tvåa och vann över Erik. Jag fick 4 spik!!!!!!!!!!!!!!!!!

här kommer lite bilder från vår härliga dag och synd att inte svenska landslaget kunde sätta in ett mål. KÄllström vad va det för någon straff??


SÖTIS som är den mest fotbollsintresserade kille som jag vet!

 Vera öppnar presenter.

 Vi gav en tuggummi apparat som blev en hit. Hon fick även en kjol av oss.

världens keligaste hund!!

Tuff brud!

Pappa på minigolf!

Hi hi... fräck bana va??

 Agneschh skulle också titta på fotboll och heja.

 Bra att se det så stort.

Födelsedags barnet VERA!

 Hello Kitty tårta. Visst va denna fin??

Väldigt intresserad av denna tårta!

Tack för en trevlig kväll syster yster och herr HP SÅS!

God natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Rut

Tack själva!!!



Ni är sååå goa och förgyller allt med ert härliga humör. E.P har exakt likadan humor som jag och det gillar jag....:)



Ha en underbar dag.



Kram från Rut

2009-06-07 @ 09:19:46
Postat av: Fia lilla

Jag håller verkligen med om att det var en härlig dag o kväll igår. Så skoj vi har det tillsammans!! Kram från mig

2009-06-07 @ 17:50:53
Postat av: Emma

Till Fia och rut!

Ja visst har vi det mysigt.

Om ni vill ha revansche i minigolf så slå en pling!

Kram

2009-06-07 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0