Besök

Fick ett samtal från en gammal kompis från Ljungby i förmiddags om att dem va i Kristianstad. Andreas och Åsa och lilla Nova.
Jag har aldrig träffat henne, såå söt.
Erik och jag gick in till stan och tog en fika med dem. Nova va bra på att luggas och nypas.. hihi.. såå söt!

Idag på förmiddagen så kom grannens schäfer och en annan hund till skorpan på vår uteplats och busade med skorpan.
Hon har ju fått två märgben utav mig som hon passade och vaktade. Har aldrig sett henne sån innan. Skällde om de kom nära hennes ben och bet dem i örat.

Snart kommer Hanna och fika hos mig så ska ta och sätta på te kannan.. Ha en bra dag!!


 Skorpan med två ben i munnen. hihi

 Kul när det kommer kompisar och skorpan bara skäller på dem. Väluppfostrad hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0