Fredag=godis



Ahh vilken hockey, vad gör de??
Jag tog en paus och satte mig vid datan.
Vi är i åhus denna helgen också fast denna gången är vi själva här för eriks mamma är hos anders.
Vi älskar att vara där.
E proppmätt för vi har ätit hela kvällen.
Pizza, chips, godis och läsk.
Jag äter ju inte något sött eller dricker sött på vardagarna. Jag har börjat med det och bara dricker vatten och mjölk och äter frukt´och mycket grönsaker.
Så jag blir som galen när det blir fredag men vi ska ju ha godis till imorn och snacks för Johan och simone kommer.

Min lilla skorpan får också fredags och lördagsgodis. Hon ska ju leva gott hon också



Nu ska jag hålla tummarna för sverige i tredje perioden men det ser inte ljust ut.
Ha en trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Fia lilla

Hej hej! Trevlit helg till er också! Hon är ju så söt den lilla Skorpan. En riktig fotomodell. Kram o hälsa

2009-05-09 @ 09:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0