GRATTIS IDA PÅ FÖDELSEDAGEN

                

Nu har vi varit på kalas i Åhus. Vi har firat Eriks syster Ida som fyller år idag. Deras mormor och morfar var också där och ska vara där i helgen.
Dem kommer imorn och fika hos oss innan vi ska åka till Liatorp.
Vi grillade och åt en jätte god marräng tårta med citron kräm och jordgubbar. mmmmumms

 Mor och dotter.

 Mormor Ann-Marie och födelsedagsbarnet. I bakgrunden är vår nytvättade formel ett bil.. hihi

 Jag som ser ut som jag sett ett ufo. Titta bara på Erik som tar kortet på mig. Jag hade precis ätit två protioner tårta där och va propp mätt. nää jag bjuder på detta kortet hihi..

 Man blir trött av att vara på kalas och busa med Eriks mormor och morfars hund Mia


Nu ska jag ta på mig mysbrallorna och mina får ullstofflor för jag är jätte frösen och ska lägga mig i soffan och mysa med min lille Erik.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0