Kalas

Då va vi hemma. Jag är såå trött och längtar efter min säng.
Va så härligt i Älmhult, vi satt ute och åt och Monica bjöd på god mat och björn grillade majs, lök och stora goda svampar.
Hon hade även gjort en god efterrättspaj: Ananaspaj. Fick receptet som jag ska lägga ut men orkar inte idag så jag gör det imorn för min andra syster ville ha receptet och då kunde hon ta det från min blogg =)
Det blev fotboll och sedan va vi och kollade på Björns nya båt som han ska måla om.
Tack Monica och Björne för en trevlig kväll. Är så mätt och mår så väl just nu.

 Härlig bild på världens goaste killar som har blivot för stora. Jag känner mig gammal faktiskt.

 Jag i min nya klänning som jag fyndade.

 Världens bästa och goaste mamma. Alltid så fin.

 Seriös fotbollmatch

 Vissa platsade inte hihi..

 Jag och Axel.

 Björns båt som jag ska dra upp gäddor i i sommar. Jag älskar fiska.


ZzzzZZZZZzzzz... sååå trött jag är. God natt alla och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0