Karius och Baktius...

Va inte i min mun hihi.... haft tandläkar besök idag.. SKRÄCK!!!!!!!!!!!!!!




                

Jag hade inga hål.. men hade någon som kunde bli men sköter jag dem så behövde det inte bli något allvarligt.
Jag har världens bästa tandläkare. Två kvinnor som behandlar mig som ett barn.
JAG ÄR ETT BARN NÄR JAG ÄR HOS TANDLÄKAREN.
Tårar fanns i mina ögon idag. Trodde ju faktiskt att jag hade 10 hål.
Men så va det ju inte. Problemet är att jag spänner mig och biter ihop för mycket.
Ska dit igen i december, är ju ett tag till.

Jag har faktiskt slutat att drick läsk. Gott med isvatten och citroner eller lime i. Grapefrukt är gott också eller vattenmelon.
Kan man hellre unna sig något gottis istället =)

ses sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0