Knasigt..

Vet ni vad vi har gjort?? hihi... Vi har sagt upp vår lägenhet, men det är ju inga konstigheter med det.
Men i vårt fall är det för vi har ingen annan lägenhet att flytta till ännu.
3 månader och sen har vi ingen plats att bo på.
Vi kan ju alltid dela boende med råttorna vid kanalen.. hihi nej så långt ska det inte gå.
Planer har vi givetvis. Jag har ringt runt och tjatat på dem flesta hyresvärdar och om vi inte får någon lägenhet till den 1:a september så kan vi bo i Åhus. Det ordnar sig ju alltid.


Jag har varit modell idag för en tidning igen och det är kul fast idag va vi ute och det blåste och va kallt.
Får så ont i min nacke och axel då så jag får ta till värmekudde nu ikväll och hoppas det går över snart.

Jag har haft fin främmande idag.
Mina goa föräldrar har varit hos mig.
Mamma hade kalops med sig så jag fixade nypotatis och massor med goda svenska färska grönsaker till.
Till efterätt blev det Jordgubbar, glass och grädde.
Är så trött nu att jag faktiskt ska  gå och lägga mig.



 BÄSTISAR!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Rut

Hej hopp!



Va roligt för er! Ni får bo hos oss om det skulle krisa sig, go go kämpa på.



Puss & kram

Rut

2009-05-29 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0