Kortspel..

Igår var jag i småland och fxade lite grejer snabbt, åkte från Åhus klockan 08.30 och va hemma klockan 13:30.
Så liten stund har jag nog aldrig varit i småland.
Johan, simone och Leo vad hos oss igår kväll och grillade och spelade kort .
Det gick inte så bra för mig och Erik igår. Vi spela lite för pengar och spara till att göra något roligt för. Vi har nog en del nu tror jag.
Jag hade verkligen ingen tur igår och inte Erik heller.

Jag är så trött idag, man sover bäst i sin egen säng. Den är så liten den i stugan.
Glömde vårt kort till boxern i stugan så det blir väl att åka till åhus och hämta kortet sen fast jag inte orkar. Men vi har bara 1, 2 4:an annars och hockeyn är på sexan och Filip och fredrik ikväll är på femman.

Ikväll blir det hockey och kina mat och bara slappa.
VINN NU BRONS SVERIGE!


 Ville ha Leo i min famn hela kvällen. Vilken sötis!

 Den här donnan hittade vi under bordet när vi spelade kort. Vi åt ostbågar när vi spelade kort och det är ju hennes favorit. Det här är tigg blicken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0