Långa naglar..

 


Oj det tog 1½ timme. Puhhh det där var då inte enkelt, känns så himla ovant. Körde och hämtade erik på jobbet och han tyckte det va jätte fint.
Jag tittade nästan bara på mina naglar när jag körde usch vilken trafikfara jag va.
Idag har jag varit lite små deppis och trött. Vädret gör mig så nedstämd.
Men gick över rätt fort min deprision när jag hämtade min lille Erik.
Scannade idag på maxi, jätte bekvämt och bra att veta hur mycket pengar man är uppe i för jag har en tendens att handla mycket onödiga saker. Inte för att det inte går åt här hemma men man behöver inte ha tre burkar av någonting i kylen.

Idag är det kvartsfinal i hockey, är ju ett måste att titta på.
Sverige vinner i förlängning mot Tjeckien med 4-3

tjing

Kommentarer
Postat av: Fia lilla

va fina dina naglar var!!! Oj oj oj...kanonsnyggt. Var köpte du dom o va heter dom? Kram från mig

2009-05-07 @ 20:58:06
Postat av: Anonym

Till fia lilla.

tack, jag köpte dom på domushuset här i kristianstad och dem finns på bild längre ner och heter depend. kram

2009-05-07 @ 22:44:08
Postat av: Rut

Hej



Vilka kaxiga naglar....wow! de kliar nog skönt på ryggen. En fråga: är det inte konstigt att ha så långa naglar och blir det inte snabbt en massa skit under dem? skulle oxå vilja ha sådana!



Fia lilla brukar ju också ha långa snygga naglar.



Kram Rut

2009-05-08 @ 14:09:17
Postat av: Emma

TIll rut.

jo visst bli det skit under dem.. men lite skit rensar magen hihi.. skoja nej men man få vara noga med och tvätta sig och det ska man alltid vara ju!

Jag kommer ihåg att du också ha haft sådana och du va fin i det

kram kram

2009-05-08 @ 14:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0