LIATORP

Nu är vi i Liatorp, vi ha grillat och ätit mycket gott. Monica och Björn var här när vi kom och dem har precis åkt nu efter att vi har spelat kort. Jag är trött, jätte trött. Ska snart gå och lägga mig. Skorpan är överlycklig av att träffa sin mormor och morfar. Mormor har ju köpt hund kex och hon har fått maasor med gott!!
Känns skönt att vara hemma hos mamma och pappa. morn ska Jag gå en lång promenad med skorpan och titta på fåren.


Eriks mamma och mormor och morfar var hos oss och fikade innan vi åkte till Liatorp. Vi va innepå stan för mormorn skulle shoppa lite. Jag har fått så många blommor utavhenne att jag va lite nervös över vad hon skulle tycka om dem. Jag är inte så duktig med blommor men hon tyckte dem levde bra hos mig.. Puhhh....


 Världens bästa föräldrar. ÄLSKAR ER!!



 Pappas goa grillade fläsk och kotletter. Mammas hemgjorda persiljesmör. mums


Den här donnan låg och fes hela tiden när vi spelade kort så vi kunde knappt sitta i köket. usch men hon ser rätt nöjd ut.


Gick inte såbra på kortspelet idag. Huvudsaken att mamma vinner. HON blir så glad när hon VINNER.

God natt dröm sött,..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0