Lösnaglar och valpträff!

 

Min syster hade så fina lösnaglar i lördags när vi var hos henne så jag va sugen på att ha det med. De jag har köpt är korta och inte sådana där klorliknande.
Jag är inte van vid att ha lösnaglar eller långa naglar i och med mitt yrke men nu när jag inte jobbar i kök så måste jag testa hur det är.
Undra hur lång tid det tar innan jag brutit en eller tappet en lösnagel.
Kommer fastna i kopplet eller tänk när jag blocka upp skorpans bajs och ta hål på påsen.. haha ja vi får väl se hur det går. Ska sätta på dem  imorn tänkte jag efter min träning.


Igår så ringde jag till den kenneln där vi köpte skorpan och frågade om man kunde få hälsa på och se hur skorpan skulle reagera över att få träffa syster, mamma och pappa.
Hon berättade att dem har valpträff nu på söndag och vi var jätte välkomna.
Skorpans syster snowfall fanns kvar hos dem och det kommer komma många andra goldisar som hon kan träffa.
Jag blev jätte glad tills hon sa ja och sen ska vi spåra med hundarna. Ehh okej.. hihi men tror det kangå bra vi har ju inte spårat så mycket med skorpan men hon klara nog det bra. HON ÄR JU BÄST!
Ska kanske få se deras nya valpar också, tänkte jag skulle fråga om man fick det.
De är bara några veckor gammla.


Min lilla skorpis va så här söt när hon va liten valp.

 



 Lille Elias va inte heller så stor där.. så söt!

 Åhh vill ha henne så här liten igen.


Ha en bra dag och bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Rut

Hej.



Va roligt för skorpan att få träffa sina nära & kära! Hoppas allt är bra med er.

Hälsa dina sötisar!



Kram från Rut

2009-05-07 @ 07:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0