Lycklig..

Idag är jag på bra humör och känner mig såå lycklig, firade med min sambo och bjöd honom på lunch efter att jag fått reda på bra saker idag.
Vi va och åt på en restaurang som heter martini och åt deras goda pizzor.
Va och köpte födelsedagspresent till Eriks syster som fyller år imorgon och som vi ska fira i Åhus.

Jag ska ringa på ett hus idag som vi vill åka och titta på. Va ju ett tag sen nu som vi titta på hus, 2 veckor men man ska vara i farten och kolla runt tycker jag.
Detta verkar vara ett charmigt hus inne men inte utevid men få väl kolla på det.

Malena vann igår och jag tror att hon vinner hela skiten på Lördag. Hon har blivit så sågad dessa veckor att man blev dubbelt så glad igår av att hon gick vidare. Jag tror och hoppas att hon ta hem alltihopa och att vi får röster från våra kära grannländer, östländerna röstar bara på varandra.

Jag satte ju dit lösnaglar i torsdags. Vet ni när jag tog bort dem?
Jo i fredags, för att jag snodde in mig i skorpans löplina.
Man ska inte ha lösa naglar när man har hund och sedan är det inte så fräscht heller, mycket skit under.
Det är fint på andra men jag tycker inte det riktigt är min stil.

Nu ska jag in i duschen och sedan ska jag och skorpan lämna en födelsedagspresent till en lite pojke som fyller år idag.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Fia lilla

Hej... va härligt med glada besked. Är så härligt att höra dig så pigg. Vi ses på fredag!! :) Kram o hälsa

2009-05-13 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0