Måndag..

Ny dag och ny vecka. Det går fort och snart är det midssommar. Började dagen med träning och ackupunktur ( om det stavas så) blir alltid så trött efteråt. Både av träning och ha nålar överallt.
Dagen har blivit ganska så lugn ochjag har inte gjort så mycket. Lagat mat, varit ute med skorpan, kollat på hem till gården ahhh vad bra den serien är.

Gjorde potatismos till Erik ikväll. Jag klöks av att bara kolla på moset annars men idag gick det bra. Jag sparade givetvis några potatisar till mig. Det är min fars fel att jag inte äter mos... hmm.. eller ska man kalla det fett.. hihi. man kan inte vara duktig på allt.


ahh har nada att skriva. Inte jätte intressant inlägg men det blev ett i alla fall.

Ska väcka min hund som gått och lagt sig för natten för hon måste gå ut och kissa.
Hon lägger sig först och vaknar sist eller njae näst sist!

Natti natti och dröm jätte söta drömmar!

 Vadå trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0